SÜRPRİZ MUFFİN KEK

SÜRPRİZ MUFFİN KEK
image
image
image
image
image
             Benim takipçi sayımın artmasında kızımın üniversitedeki arkadaşlarının rolü çoktur nasıl çalıştılar kendi sayfalarında Damlanın annesinin yemek bloğu herkes beğensin mi demediler, yayınladığım tarifleri mi paylaşmadılar yalnız kendilerimi hayır anneleri de aynı şekilde çalıştı  kıyamam ben onlara bugünlere gelmemde onların rolü çok büyük hepsine çok teşekkür ediyorum onları çok seviyorum canlarım benim..
              Gözdecim de onlardan biri benim bloğumun bir numaralı takipçisi kendisi İzmirde oturuyor bugün bize geldi hem ödev yapacaklarmış kızımla hemde biraz Manisayı gezeceklermiş kapıdan girdi ilk sözü ne oldu dersiniz hulyalıtariflerin evine geldim.  
             Sormayın benim sorumluluğum artık çok büyük beklentiler çok fazla meşhur mu oldum nedir ama kesinlikle şımarmıyorum halktan geldim yerimi biliyorum dermişim şaka,şaka neyse evde artık hep yedekte birşeyler oluyor sadece bu muffinleri hazırladım Gözdecim bayıldı bayıldı ama ben de ona çok bayıldım nasıl güzel nasıl güler yüzlü inşallah bir ömür o gülen yüzü hiç solmasın hep mutlu,hep başarılı olsun …
          MALZEMELER
3 Adet yumurta
1,5 çay bardağı şeker
2 yemek kaşığı kakao
1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı süt
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1,5 su bardağı un
       İç dolgusu
1,5 su bardağı hindistan cevizi
1 çay bardağı pudra şekeri
2 adet yumurta akı (toparlanmazsa 1 yumurta akı ilave edebilirsiniz)
 üzeri için hazır glazür veya çikolata sosu
        YAPILIŞI
öncelikle hindistan cevizi toplarını hazırlayın,yumurta akı,pudra şekeri ve hindistan cevizini yoğurun küçük ceviz büyüklüğünde toplar hazırlayıp kenarda bekletin.
          Kekimizi hazırlamak için yumurta ve şekeri derin bir kapta beyazlaşıncaya kadar çırpın sırasıyla yağ,süt,kakao,vanilya un ve kabartma tozunu ilave edip çırpmaya devam edin.
         Muffin kağıtlarınıza birer yemek kaşığı kek hamurunu paylaştırın üzerine hindistan cevizi toplarını ekleyin bir parmak eksik kalıncaya kadar kek hamurunu muffin kağıtlarına ilave edin önceden ısıtılmış 180 derece fırında kekleri pişirin.
        Üzerlerini ister glazür isterseniz çikolata sosuyla süsleyip soğuyunca servis yapın.
        AFİYET OLSUN
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Güncel Portal | WeBlogizm
Copyright © 2013. ANNELERDEN TARİF - Tüm Hakları Saklıdır.
Tema Yapımcısı Blogger Tema