PORTAKALLI KARAMELLİ KEK

PORTAKALLI KARAMELLİ KEK
image
image
          Bu ara performansım düşmüş öyle duyumlar alıyorum hayır arkamdan falan konuşmuyorlar pat diye yüzüme söylüyorlar e kabahat bende alıştırdık ama blog dünyasının içine girdim onun da bir kuralları var ama öyle değil mi takipçileri çoğaltmak lazım çoğaltmak için ne yapmak gerekir blog sahibi arkadaşlarla karşılıklı tanıtım yapmak tanıtım yaparken de bir şey paylaşmıyoruz ki takipçinin dikkatini dağıtmamak için burada işler böyleymiş sizin anlayacağınız benim bir suçum yok desemde arada arkadaş günüydü gezmekti derken tarif araları uzadı.
        Tamam tamam off püff demeyin dediniz ben duydum güzel güzel konuşuyoruz şurada biliyorum daha bir portakallı kek tarifi bile vermedin   portakalın mevsimi geçiyor diyorsunuz alın işte veriyorum hemde karamelli buyurun:
MALZEMELER
3 Yumurta
1,5 su bardağı şeker
1 su bardağı portakal su
1 çay bardağı sıvı yağ
2,5 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
KARAMEL İÇİN
1 kahve fincanı şeker
ÜZERİ İÇİN SOS
1 su bardağı portakal suyu
1 yemek kaşığı şeker
YAPILIŞI
1 kahve fincanı şekeri teflon tavada eritip karamelleştirin. Yağladığınız fırın kabına hemen karameli dökün.
Üzerine kabuğu soyulmuş yuvarlak dilimlediğiniz portakalları sıralayın.
Kek için yumurta ve şekeri çırpın.Sırasıyla portakal suyu,sıvıyağ un ve kabartma tozunu ekleyip karıştırın. Portakalların üzerine dökün.
170 derece fırında pişirin. Çıktıktan sonra 1 su bardağı portakal suyunun içine 1 yemek kaşığı şekeri karıştırıp üzerine dökün.
Ilıyınca servis edin.
                                       AFİYET OLSUN
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Güncel Portal | WeBlogizm
Copyright © 2013. ANNELERDEN TARİF - Tüm Hakları Saklıdır.
Tema Yapımcısı Blogger Tema