ELMALI TARÇINLI KEK

ELMALI TARÇINLI KEK
Elmalı Tarçınlı Kek
image
image
image
image
        Öğretmenlerin ve bizlerin heyecanla beklediğimiz yarı yıl tatiline dün itibariyle girmiş bulunmaktayız,sende mi diyorsun sevgili okuyucu evet bende girdim benim okulumda yani Halk eğitimde tatile girdi karnem mi nasıl vallahi benim karnem bu sene pek iyi değil nedeni bloğum onunla o kadar çok ilgilendim ki nakış yapamadım bu dönem öğretmenim de pek şikayetçi ama ikinci döneme çok nakış işleyip durumumu düzelteceğim inşallah:)
      Dün okulun son günü olunca arkadaşlarla bir şeyler hazırlayıp okula çaylı ikramlı veda edelim dedik (çok ihtiyacımız var ya) bende bu elmalı keki hazırladım bu benim 10-15 yıllık tarifim çok pratik çok da gösterişli şiddetle tavsiye ederim işte tarifim
       MALZEMELER
4 yumurta
1,5 su bardağı toz şeker
1,5  su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
4 adet elma
1 tatlı kaşığı tarçın
1 çay bardağı irice çekilmiş ceviz(arzuya bağlı)
Hindistan cevizi
      YAPILIŞI
       Elmaların kabuklarını soyun rendenin iri tarafıyla bir kaseye rendeleyin içerisine tarçın ve cevizi ekleyerek güzelce karıştırın.
       Yumurta ve şekeri derin bir kasede beyazlaşıncaya kadar güzelce çırpın üzerine un,kabartma tozu ve vanilyayı ekleyip çırpmaya devam edin.
     Fırın kabınızı yağlayın elmalı karışımı koyun elinizle kabın her yerine gelecek şekilde düzeltin,üzerine kek karışımını ilave edip 170 derece önceden ısıtılmış fırında pişirin.(yarım saat fırının kapağını açmayın kek sönmesin kürdanı keke batırın kürdana hamur yapışmıyorsa kekiniz pişmiş demektir) biraz ılındıktan sonra kabınızın kenarlarına bıçak gezdirin kek kabınızdan ayrılsın servis tabağına ters çevirin elmaların üzerine hindistan cevizi ekerek servis yapın.
     AFİYET OLSUN
Elmalı Tarçınlı Kek nasıl yapılır
Elmalı tarçınlı kekin püf noktaları neler
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Güncel Portal | WeBlogizm
Copyright © 2013. ANNELERDEN TARİF - Tüm Hakları Saklıdır.
Tema Yapımcısı Blogger Tema