ÇİKOLATALI YEŞİL KABAKLI KEK

ÇİKOLATALI YEŞİL KABAKLI KEK
         Çikolatalı Yeşil Kabaklı Kekimage
image
 Sevgili arkadaşım Beyhan da emekli günümüz vardı arkadaşımın oğlu yeni askere gitti hadi senin moralin bozuk elin ayağın tutmaz ikramlarını biz yapalım dedik kaç çeşit mi yapıyoruz abartmıyoruz canım  üç çeşit yapıyoruz neyse ben kabaklı kekimi yaptım sakın kabaktan da kek olurmu demeyin şahane oluyor hatta arkadaşlarıma  sordum kekin içinde sizce farklı ne var diye hepsinin ortak fikri içinde puding var dediler o kadar nemli bir kek sanki ıslak kek sakın ön yargılı olmayın mutlaka deneyin diyorum tarifimi veriyorum.
Kaynak Semaver.
          MALZEMELER
3 yumurta
2 su bardağı şeker (1 su bardağı esmer şeker kullandım)
1 su bardağı sıvı yağ
2 su bardağı kabuklarıyla beraber rendelenmiş yeşil kabak
1 çay bardağı damla çikolata
2 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 tatlı kaşığı karbonat
50 gr. pakette kakao
        YAPILIŞI
      Şeker ve yumurtaları derin bir kapta güzelce çırpın üzerine sıvıyağ ekleyin çırpmaya devam edin sırasıyla rendelenmiş kabağı,damla çikolatayı,un,kabartma tozu,karbonat,ve kakaoyu ilave ederek karıştırıp yağlanmış kek kalıbına veya kare büyük boy borcama boşaltarak 180 derece önceden ısıtılmış fırında 40-45 dakika pişirin.(kürdanı batırın hamur yapışmazsa kürdana pişmiştir) Kek kalıbında pişirdiyseniz servis tabağına ters çevirin,üzerine isterseniz pudra şekeri serpin isterseniz benim gibi hazır vanilya sosu gezdirip toz antep fıstığı serpin.
     AFİYET OLSUN 
Çikolatalı yeşil kabaklı kek nasıl yapılır
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Güncel Portal | WeBlogizm
Copyright © 2013. ANNELERDEN TARİF - Tüm Hakları Saklıdır.
Tema Yapımcısı Blogger Tema