MAGMA KEK

MAGMA KEK
MAGMA KEK NASIL YAPILIR
MAGMA KEK TARİFİ
VİŞNE SOSLU KEK
image
image
        Bir insanın adı çıkacağına canı çıksın derler ya ne kadar doğru bir söz ahh ahh hiç sormayın bu dert şimdi benim başımda nedenmi anlatayım sevgili okuyucu:
       Bu aralar günlerim ve misafirlerim üst üste geldi şikayetçimiyim hayır asla beni tanıyanlar misafir ağırlamayı ne kadar çok sevdiğimi bilirler tamam buyursunlar ama üzerimde bir yük hülyalı tariflerim ya farklı ikramlar hazırlamam lazım beklentiler öyle ooo hadi bakalım bu defa hülyalı tarifler deyiz bize neler hazırlayacak ben mi ne yapıyorum vallahi beklentileri karşılamaya çalışıyorum yoruluyormuyum benim için tatlı ve zevkli yorgunluk çünkü hepsini çok seviyorum…
      Unutmadan söyleyeyim çok da seviniyorum çünkü sizede farklı tarifler hazırlıyorum işte yeni bir tarif aslında blokların çoğu yaptı ben yeni yapıyorum kek mi desem ama değil cheesecake le kremalı kek arasında müthiş bir lezzet buyrun:
      MALZEMELER
  • Kreması için:
  • 1 küçük paket labne peyniri
  • 1 limon kabuğu rendesi
  • 5 su bardağı süt
  • 7 yemek kaşığı tozşeker
  • 2 yemek kaşığı nişata
  • 4 yemek kaşığı un
  • kek için:
  • 3 yumurta
  • yarım su bardağı tozşeker
  • yarım su bardağı sıvıyağ
  • yarım su bardağı süt
  • 2 su bardağı un
  • 1 kabartma tozu
  • Sos için:
  • 2 su bardağı kadar çekirdeği ayıklanmış taze veya dondurulmuş vişne
  • yarım ile 1 su bardağı arası su (koyu olursa eklemek için)
  • 2 yemek kaşığı nişasta
  • yarım su bardağı veya biraz daha fazla tozşeker (Damak tadınıza göre ayarlayın)
Yapılışı
  1. Sütü orta boy bir tencereye alıp un, nişasta ve şekeri ekleyip karıştırın.
  2. Ocağı açıp karıştırarak pişirin. Pişmeye yakın limon kabuğu rendesini ekleyin.
  3. Ilındıktan sonra labne peynirini ekleyin peyniri kremaya yedirin.
  4. Keki yapmak için yumurtaları ve şekeri kabarıp krema gibi olana kadar çırpın. sıvıyağı akıtarak çırparken koyup karıştırın.
  5. Sütü ilave edin. En son unu kabartma tozu ile birlikte eleyip ekleyin ve spatula ile karıştırın.
  6. Yağlanmış kelepçeli kalıba ( 26 cm çapında) kek hamurunu boşaltın.
  7. Üzerine kremayı kaşık kaşık orta kısmına yayın. 165 dereceye ısıtılmış fırından kabarıp kızarana kadar pişirin.
  8. Kek ılınırken ufak bir tencereye su, nişasta ve şekeri alıp karıştırın.
  9. Vişneleri ekleyip kabarcıklar çıkana kadar karıştırarak pişirin.
  10. 5-10 dakika ılındıktan sonra kekin orta kısmına sosu döküp dilimleyerek servis edin.AFİYET OLSUN
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Sponsorlar : Güncel Portal | WeBlogizm
Copyright © 2013. ANNELERDEN TARİF - Tüm Hakları Saklıdır.
Tema Yapımcısı Blogger Tema